ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα μέσω της εταιρείας Elta Courier (Πόρτα-Πόρτα) εντός 1-2 εργάσιμων ημερών και κατά τη διάρκεια των διακοπών εντός 3-4 εργάσιμων ημερών.
Οι χρεώσεις έχουν ως εξής:
• Για παραδόσεις στην Ελλάδα με παραγγελίες αξίας άνω των 50,00€, το κόστος αποστολής είναι δωρεάν.
– Για παραγγελίες αξίας κάτω των 50,00€, το κόστος αποστολής είναι Δωρεάν με κάρτα, τραπεζική μεταφορά ή Paypal.
• Για προϊόντα που πληρώνονται μέσω της μεθόδου Αντικαταβολή, προστίθεται τέλος 5€ στο τελικό ποσό της πληρωμής.
Οι παραγγελίες θα αποστέλλονται με αριθμό παρακολούθησης που περιλαμβάνεται στα έξοδα αποστολής. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή υποβάλλονται σε επεξεργασία την ίδια ημέρα. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται το Σάββατο και την Κυριακή υποβάλλονται σε επεξεργασία τη Δευτέρα. – Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και το διαθέσιμο στοκ πραγματοποιείται σε μικρές ομάδες. – Θα λάβετε ένα e-mail με λεπτομέρειες παρακολούθησης μόλις παραληφθεί η παραγγελία σας από την Harmony Muse.
Τα δέματα θα παραδίδονται μέσω της Elta Courier. Η Harmony Muse δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν επιπλέον έξοδα αποστολής για επιστροφές και δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση επιστρεφόμενων πακέτων που χάθηκαν κατά τη μεταφορά χωρίς απόδειξη παράδοσης στην Harmony Muse. Για ελαττωματικά προϊόντα ή φθορές στην παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο harmonymuse.selfcare@gmail.com εντός 48 ωρών από την παράδοση της αγοράς σας.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι τα προϊόντα που αγοράζετε είναι χειροποίητα και 100% φυσικά, έτσι τείνουν να έχουν παραλλαγές από παρτίδα σε παρτίδα.
Η ικανοποίησή σας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα και θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε την ευτυχία σας με κάθε αγορά. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο harmonymuse.selfcare@gmail.com εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία ως πίστωση ή ανταλλαγή λόγω της φύσης των προϊόντων μας. Ωστόσο, σε σπάνιες περιπτώσεις, θα προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων εάν το προϊόν επιστραφεί λόγω αλλεργικής αντίδρασης ή ζημιάς / ελαττώματος. Για να λάβετε πιστωτικό σημείωμα/επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 10 ημερών από την αγορά και στείλτε το προϊόν σε εμάς εντός 7 ημερών από την επικοινωνία. Πρέπει να απομένει το 80% ή περισσότερο του προϊόντος στη συσκευασία / βάζο για να πληροίτε τις προϋποθέσεις.
Εάν ένα προϊόν φτάσει σπασμένο ή κατεστραμμένο, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε στέλνοντάς σας αντικατάσταση της παραγγελίας δωρεάν. Ωστόσο, απαιτείται φωτογραφία ως απόδειξη της ζημιάς/ελαττώματος. Λάβετε υπόψη ότι δεν επιστρέφουμε τα έξοδα αποστολής